Collectekassa

Collectekassa

Maatschappelijk verantwoord ondernemen is de nieuwe standaard waar de focus ligt op people, planet en profit. Dat is ook terug te zien in het MVO-beleid van veel organisaties; de meest voorkomende pijlers zijn namelijk duurzaamheid en goede arbeidsvoorwaarden. Op sociaal gebied kunnen retailers het CSR/MVO programma nu uitbreiden door op eenvoudige wijze een goed doel te steunen.

De Collectekassa

Pinbetalingen zijn populair. Consumenten pakken steeds vaker de pinpas: het aantal pintransacties stijgt jaarlijks nog steeds. De collectekassa biedt klanten direct na het pinnen een donatiemodule aan. De retailer bepaalt zelf welk goede doel hiermee wordt gesteund en de klant selecteert het eenmalige donatiebedrag. Een opvallende instore campagne geeft op een positieve wijze de urgentie van het doel aan. Zo worden consumenten geïnformeerd en geactiveerd om te doneren en zo het goede doel te steunen, zonder er veel moeite in te steken.

Samenwerking Adyen Giving

Dit concept is in samenwerking met Adyen Giving tot stand gekomen. Adyen is wereldwijd marktleider op het gebied van betaalsystemen. Zij faciliteren dan ook de betaalmodule van de collectekassa en garanderen dat 100% van het donatiebedrag naar het gekozen doel gaat. Lees hier meer over de betaalmodule Adyen Giving.

Klinkt dit als een mooie aanvulling op jullie CSR/MVO programma? Neem dan contact op met Roos, dan stuurt ze het volledige concept naar je door.