Ons werk

Appeltjes van Oranje 2019 | Vrijwilligers doen mee(r)

HET ORANJE FONDS

In 2019 beloonde het Oranje Fonds de drie succesvolste sociale projecten die er samen met hun vrijwilligers voor zorgen dat niemand er alleen voor staat. Zij ontvingen uit handen van Koningin Máxima een Appeltje van Oranje, gemaakt door Prinses Beatrix, en een geldbedrag van 15.000 euro.

Onze on- en offline campagnes bestonden uit de werving, selectie en beloning van de kanshebbers. Dit resulteerde in 166 aanmeldingen uit Nederland en de Cariben en 73.000 stemmen. Daarnaast produceerden we het Sociaalste Straatje van Nederland. Dit genereerde veel media-aandacht.

concept | productie | strategie | activatie

Jongerenpanel ZeP

HET ORANJE FONDS

Het Jongerenpanel ZeP van FNO zet zich in voor de 1,3 miljoen jongeren in Nederland met een chronische aandoening. Om hun draagvlak te vergroten stelden ze de vraag aan Better Together Agency om te helpen de online community op sociale media te vergroten.

concept | productie | strategie | activatie