Better Together Podcast met Fedor Vriezen

Better Together Podcast met Fedor Vriezen

In het jaar waarop er misschien wel meer werd stilgezeten dan ooit tevoren, brengt de Hersenstichting mensen in beweging. Met behulp van de Ommetje-app hebben inmiddels meer dan 100.000 mensen hun lichaam en brein de nodige actie bezorgd. Fedor Vriezen was namens de Hersenstichting betrokken bij de ontwikkeling van de app. In gesprek met Micha van Hoorn van Better Together Agency vertelt hij over het belang van de app.

Beluister aflevering 2 hieronder, via Spotify of iTunes.

Fedor Vriezen van de Hersenstichting

We spraken Fedor onlangs al over de uitdagingen en de successen van de Hersenstichting. Daar werd al snel duidelijk dat hij een ideale gesprekspartner is voor de podcast. Fedor is al vanaf zijn stage in de Filipijnen bezig met projecten die maatschappelijke impact maken. En ook met zijn huidige rol bij de Hersenstichting is dit een thema waar hij zich mee bezig kan houden.

Je werkt met hele toegewijde mensen. Je kan echt een verschil maken. Als goed doel kan je bepaalde stigma’s en patronen doorbreken. Zoals met ‘Ommetje’, waarbij je echt het dagelijks patroon bij mensen kan doorbreken. We zitten tegenwoordig urenlang stil achter onze computer, wat funest is op vele vlakken. Dat je met zoiets als een app ervoor kunt zorgen dat zoveel mensen opstaan en met plezier gaan wandelen, geeft ontzettend veel energie,” vertelt Vriezen over zijn werk bij de Hersenstichting.

In de podcast gaat hij dieper in op zijn rol en de manier waarop de Hersenstichting maatschappelijke impact verwezenlijkt.

Micha van Hoorn in gesprek met Fedor Vriezen van de Hersenstichting

Micha van Hoorn in gesprek met Fedor Vriezen van de Hersenstichting

 

Over de Better Together Podcast

Met de Better Together Podcast geven we jou als luisteraar inzicht in de manier waarop maatschappelijk ondernemen een rol speelt anno 2020. Hoe pakken andere bedrijven dit aan? Wat is de meerwaarde? En kan je dit ook inpassen in jouw doelstellingen?

De Better Together Podcast wordt gemaakt door Micha van Hoorn, Creative Director bij de Better Together Agency. Eindredactie en productie is in handen van Koen Maas van Maaswerk Content & Copy. De audiovormgeving is een creatie van Thijmen van Daalen.

Ynzo van Zanten van Tony’s Chocolonely

In de eerste aflevering van de Better Together Podcast hoor je Ynzo van Zanten. Hij is de Choco Evangelist bij Tony’s Chocolonely. In die hoedanigheid predikt hij het woord voor de chocoladefabrikant en brengt hij de noodzaak van 100% slaafvrije chocolade wereldwijd onder de aandacht.

>> Meer over Ynzo van Zanten