In 3 stappen je doelgroep in beweging

In 3 stappen je doelgroep in beweging

WHITEPAPER

Moeite met het activeren van je doelgroep? Download dan de whitepaper ‘In 3 stappen je doelgroep in beweging’. Aan de hand van onze unieke impactformule leggen we je in drie stappen uit hoe je je doelgroep bereikt én beweegt. Zo maak je het verschil tussen bereik en impact. 

 

Impact maken is belangrijk

Impact. Hét woord van deze tijd. We vinden het steeds belangrijker om bewust om te gaan met onze aarde en haar bewoners. En dat doen we liever niet alleen als individu. 75 procent van de Nederlanders vindt dat bedrijven zich dienen in te zetten voor een leefbare maatschappij. Iets wat veel organisaties al doen. Ze proberen met man en macht hun doelgroep hierbij te betrekken. Toch zijn er twee belangrijke redenen waarom het activeren van de achterban vaak niet lukt.  

 

Waarom je doelgroep mobiliseren zo lastig is

Je doelgroep bewegen is een vak apart. Jij mag dan misschien een belangrijke, impactvolle boodschap hebben, je talloze conculega’s hebben dat ook. De overload aan berichten overspoelen je doelgroep en maken het lastig ze écht te bereiken. En als je ze dan al hebt bereikt, zet ze dan maar eens aan tot actie. Cognitieve dissonantie, de intentie-gedragskloof, choice overload. Allerlei psychologische werkingen die een daadwerkelijke actie, en daarmee de impact die je kunt maken, in de weg zitten.

In deze whitepaper gaan we dieper in op deze psychologische mechanismen. Zo breng je straks in 3 stappen je doelgroep in beweging. 

Download de whitepaper

En breng in 3 stappen je doelgroep in beweging.

Vul het formulier in, download de whitepaper en ontvang hem in je inbox. 

 

We vinden je privacy belangrijk. Je kunt je ieder moment voor deze mailing uitschrijven. Check voor meer informatie onze privacyverklaring.

Moeite met het activeren van je doelgroep? Download dan de whitepaper ‘In 3 stappen je doelgroep in beweging’. Aan de hand van onze unieke impactformule leggen we je in drie stappen uit hoe je je doelgroep bereikt én beweegt. Zo maak je het verschil tussen bereik en impact. 

Impact maken is belangrijk

Impact. Hét woord van deze tijd. We vinden het steeds belangrijker om bewust om te gaan met onze aarde en haar bewoners. En dat doen we liever niet alleen als individu. 75 procent van de Nederlanders vindt dat bedrijven zich dienen in te zetten voor een leefbare maatschappij. Iets wat veel organisaties al doen. Ze proberen met man en macht hun doelgroep hierbij te betrekken. Toch zijn er twee belangrijke redenen waarom het activeren van de achterban vaak niet lukt.  

 

Waarom je doelgroep mobiliseren zo lastig is

Je doelgroep bewegen is een vak apart. Jij mag dan misschien een belangrijke, impactvolle boodschap hebben, je talloze conculega’s hebben dat ook. De overload aan berichten overspoelen je doelgroep en maken het lastig ze écht te bereiken. En als je ze dan al hebt bereikt, zet ze dan maar eens aan tot actie. Cognitieve dissonantie, de intentie-gedragskloof, choice overload. Allerlei psychologische werkingen die een daadwerkelijke actie, en daarmee de impact die je kunt maken, in de weg zitten.

In deze whitepaper gaan we dieper in op deze psychologische mechanismen. Zo breng je straks in 3 stappen je doelgroep in beweging. 

Download de whitepaper

En breng in 3 stappen je doelgroep in beweging.

Vul het formulier in, download de whitepaper en ontvang hem in je inbox. 

 

We vinden je privacy belangrijk. Je kunt je ieder moment voor deze mailing uitschrijven. Check voor meer informatie onze privacyverklaring.