Feelgood Vuurwerk wint 8 awards!

Feelgood Vuurwerk wint 8 awards!

Better Together Agency, WINK en The X slepen met Feelgood Vuurwerk acht awards in de wacht: 1 keer platinum, 5 keer goud en 2 keer brons tijdens de Esprix en Eventex Awards. 

 

De Esprix en Eventex Awards zijn de vakprijzen voor beste marketingcommunicatie en evenementen. We zijn dan ook supertrots op de vele prijzen die we hier met Feelgood Vuurwerk mochten binnenslepen. Een campagne die we samen opzetten met bureaus The X en WINK en onze partners Gemeente Amsterdam en de A’DAM Toren. Naast de € 35.847 – goed voor 119 Sheltersuits – die we ophaalden voor de Sheltersuit Foundation, zijn er nu nog meer successen aan deze campagne te wijten.

 

Esprix Awards

18 mei was voor ons een knaller van een avond. Naast een bronzen Esprix Award gingen we naar huis met prachtig jurycommentaar:

“De uitvoering van deze campagne is een viering van het vak. Aan alles is gedacht. Het is een feest om naar te kijken. Dat smaakt naar meer!”

 

Esprix Awards Feelgood Vuurwerk Better Together Agency

Brons tijdens de Esprix Awards

 

Eventex Awards

Naast de Esprix, trapten we de maand mei af met de Eventex Awards. In zeven categorieën werden we beloond:

  • Augmented reality technology: platinum
  • Use of AR/VR: goud
  • Immersive technology: goud
  • Social good event: goud
  • Fundraising event: goud
  • Brand experience: goud
  • Immersive experience: goud

 

Met dank aan

Wij mochten de prijs ophalen, maar credits gaan ook zeker naar het team waarmee we hebben samengewerkt. Massive props aan:

Gemeente Amsterdam, A’DAM Toren, Buutvrij for life, Voutloos, alt8, MassiveMusic, Capitola, Info, BAAS, Zender, Sander Pappot, Tom de Regt, Post Neon, OurMachine , Frank Burghout, Danny Merk, DJ Promo, Nouchka Huijg, Micky Cohen, Azul De Monte en SKYBOX.