Feelgood Vuurwerk 2022
Net als het jaar ervoor, sloten we 2022 knallend af met Feelgood Vuurwerk. Virtueel vuurwerk voor het goede doel.
Tijdens deze editie haalden we € 40.013,72 op voor Sheltersuit Foundation. Onderdeel hiervan waren de Feelgood Vuurwerk Sleep Out (een sponsoractie), de verkoop van virtueel vuurwerk, de pop-upshop met Faberyayo en als klap op de vuurpijl de eerste vuurwerkshow mét drones in Nederland.
Deze vuurwerkshow is mede mogelijk gemaakt door: Jonas Schmidt (Q-dance), Pyrofoor de Amsterdam, Drone Stories, TWOFIFTYK, JDX Music, Happy Technology, Voutloos, Epic Cinema, Gemeente Amsterdam, A’DAM Toren, WINK, en Feelgood Vuurwerk.
CAMPAGNE:
Feelgood Vuurwerk
VOOR:
DIENSTEN:
strategie, concept, marketing, creatie, eigen acties
PERIODE:
december 2022
PARTNERS:
Gemeente Amsterdam, A’DAM Toren, Sheltersuit Foundation
Pyrofoor de Amsterdam, Drone Stories, TWOFIFTYK, JDX Music & Happy Technology, Jonas Schmidt (Q-dance), Capitola, Tolhuistuin, Zender, The Works, LENN.eu, Buutvrij for life, BAAS, Voutloos, INFO – Your Business Innovation Partner, Cereza Design, Global, VRF, De Lievelinge, JCDecaux, NOUCH, Theluxe Audio, studio Boot, Patswerk, Phunk, Theluxe Audio, Sander Pappot, MassiveMusic, Danny Merk, Omri Bigetz, Tom de Regt, Post Neon, DJ Promo, Mickey Cohen, Azul Demonte, Frank Burghout, nouchka huijg, alt8, Oygar Erdal, Karlijn den Hoedt
IMPACT
voor
Sheltersuit Foundation.
Campagnes
Bekijk een van onze andere campagnes.
NIEUWSBRIEF
Blijf maandelijks op de hoogte van ontwikkelingen op het gebied van fondsenwerving, creatieve campagnes en marketing in de charitatieve en mvo-wereld. Meld je aan!