MS Lichtbericht
Samen met het Nationaal MS Fonds verzamelden we MS Lichtberichten voor de 25.000 mensen met MS. Positieve boodschappen om deze mensen, die dagelijks geconfronteerd worden met beperkingen en onzekerheid, een hart onder de riem te steken.
In de donkere en onzekere tijden rondom de feestdagen kunnen mensen met MS een positief bericht goed gebruiken. Niet alleen om ze een hart onder de riem te steken, maar ook omdat het een bewezen positief effect heeft op het brein. Deze boodschap hebben we met Erik Scherder extra kunnen onderstrepen.
Om die reden bedachten we de campagne MS Lichtbericht voor het Nationaal MS Fonds. Via de website mslichtbericht.nl konden geïnteresseerden een gepersonaliseerd MS Lichtbericht maken of kiezen uit een van de voorbeelden. Deze berichten waren vervolgens terug te lezen op de homepage met een infinity scroll.
Al met al een succesvolle campagne die echt impact maakte. Mensen met MS gaven aan zich gesteund te voelen door de meer dan 2.800 MS Lichtberichten. Bovendien converteerde bijna de helft van de deelnemers tot lead. Een hoog percentage.
CAMPAGNE:
MS Lichtbericht
IN OPDRACHT VAN:
DIENSTEN:
strategie, concept, marketing, creatie
PERIODE:
december 2021 en 2022
PARTNERS:
IMPACT
MS Lichtberichten
voor mensen met MS.
converteerde
tot lead.
nieuwe
nieuwsbriefabonnees.
Campagnes
Bekijk een van onze andere campagnes.
NIEUWSBRIEF
Blijf maandelijks op de hoogte van ontwikkelingen op het gebied van fondsenwerving, creatieve campagnes en marketing in de charitatieve en mvo-wereld. Meld je aan!