MS Lichtbericht

Samen met het Nationaal MS Fonds verzamelden we MS Lichtberichten voor de 25.000 mensen met MS. Positieve boodschappen om deze mensen, die dagelijks geconfronteerd worden met beperkingen en onzekerheid, een hart onder de riem te steken. 

 

In de donkere en onzekere tijden rondom de feestdagen kunnen mensen met MS een positief bericht goed gebruiken. Niet alleen om ze een hart onder de riem te steken, maar ook omdat het een bewezen positief effect heeft op het brein. Deze boodschap hebben we met Erik Scherder extra kunnen onderstrepen.

 

Om die reden bedachten we de campagne MS Lichtbericht voor het Nationaal MS Fonds. Via de website mslichtbericht.nl konden geïnteresseerden een gepersonaliseerd MS Lichtbericht maken of kiezen uit een van de voorbeelden. Deze berichten waren vervolgens terug te lezen op de homepage met een infinity scroll.

 

Al met al een succesvolle campagne die echt impact maakte. Mensen met MS gaven aan zich gesteund te voelen door de meer dan 2.800 MS Lichtberichten. Bovendien converteerde bijna de helft van de deelnemers tot lead. Een hoog percentage.

 

De website van MS Lichtbericht

De website van MS Lichtbericht

CAMPAGNE:

MS Lichtbericht

IN OPDRACHT VAN:

Nationaal MS Fonds

DIENSTEN:

strategie, concept, marketing, creatie

PERIODE:

december 2021 en 2022

PARTNERS:

Canvas Heroes, SimSalaBim

 IMPACT

2.821

MS Lichtberichten

voor mensen met MS.

49,47%

converteerde

tot lead.

413

nieuwe

nieuwsbriefabonnees.

Enkele positieve reacties op MS Lichtbericht
Enkele positieve reacties op MS Lichtbericht

NIEUWSBRIEF

Blijf maandelijks op de hoogte van ontwikkelingen op het gebied van fondsenwerving, creatieve campagnes en marketing in de charitatieve en mvo-wereld. Meld je aan!