Better Together Podcast met The Dutch Weed Burger
Better Together Podcast met The Dutch Weed Burger
In de Better Together Podcast bespreekt Micha van Hoorn het thema ‘maatschappelijke impact’ met spraakmakende gasten uit verschillende vakgebieden. In deze aflevering gaat hij in gesprek met Mark Kulsdom en Floortje Rasenberg over hoe zij bij de Dutch Weed Burger zeewier inzetten om de wereld te verbeteren.
De Dutch Weed Burger
Saving the world one bite at a time. Dat is het streven van oprichter Mark Kulsdom en zijn team van bevlogen collega’s bij de Dutch Weed Burger. Met de gezondste hamburger ter wereld verwierven zij de afgelopen jaren onder meer een plekje tussen de cateraars op festivals. Inmiddels zijn hun volledig plantaardige producten, zoals de Dutch Weed Burger, Seawharma en Weedballs, ook verkrijgbaar in vele restaurants. Daarbij zijn hun gerechten vegetarisch, veganistisch, koosjer en halal én dragen ze bij aan een gezonde en milieubewuste voedselketen.
Mark Kulsdom en Floortje Rasenberg
In deze aflevering van de Better Together Podcast gaat creative director Micha van Hoorn in gesprek met Mark en zijn collega Floortje Rasenberg. Zij zet als managing director van het team de koers uit en werkt met hen aan een gezonde toekomst voor het de Dutch Weed Burger. One bite at a time.
Hoe ze dat doen? Dat hoor je in aflevering 7. Beluister de podcast op Spotify / iTunes. Of luister hem via jouw favoriete podcastapp. Vergeet niet om je meteen even te abonneren.
Zeewier
Mocht je denken: zeewier?! Weest gerust. Het is niet het enige component in de burgers. Daarvoor heeft het een te potente smaak. Het vormt slechts een deel van de ingrediënten die hun smaak geven aan de producten van de Dutch Weed Burger. Toch vormt het de basis voor de campagnes van het bedrijf. Het is de kapstok waar Mark en Floortje hun verhaal naar buiten toe aan kunnen ophangen, om zo hun maatschappelijke impact te kunnen vergroten.
Over de Better Together Podcast
Met de Better Together Podcast geven we jou als luisteraar inzicht in de manier waarop je als bedrijf maatschappelijke impact kunt maken. Hoe pakken andere bedrijven dit aan? Wat is de meerwaarde? En kan je dit ook inpassen in de werkwijze en doelstellingen van jouw bedrijf?
- Luister ook naar afl. 1 met Ynzo van Zanten van Tony’s Chocolonely
- Luister ook naar afl. 2 met Fedor Vriezen van de Hersenstichting
- Luister ook naar afl. 3 met Pauline Lemberger van WereldOuders
- Luister ook naar afl. 4 met filantropie adviseur Jasmijn Melse
- Luister ook naar afl. 5 met Yorick Bruins van Wakuli koffie
- Luister ook naar afl. 6 met Michiel de Gooijer van Bright Vibes
De Better Together Podcast wordt gemaakt door Micha van Hoorn, Creative Director bij de Better Together Agency. Eindredactie en productie is in handen van Koen Maas van Maaswerk Content & Copy. De audiovormgeving is een creatie van Thijmen van Daalen.